Rodman

Rodman
Rodman 1120

onsdag 11 juli 2012

5 Platser Kvar!!

Det är nu 5 st platser kvar till Fiske för Allas läsarresa till Vaeröy 19-23/8. Jag och Per Lundberg är guiderna på plats tillsammans med Jan Hagman + 1 till ifrån FFA. Förra årets succé resa följs upp igen och Ursuit ställer även i år upp med en Gemino överlevnads dräckt + light underställ som kommer att lottas ut till en av deltagarna. Om någon av deltagarna slår förra årets Hälleflundra ifrån läsarresan som var på 100 kg+ så bjuder jag på 1 guidning i Stockholms skärgård, vilket jag verkligen hoppas!!. Årets hittills tyngsta flundra på Campen fångades i min båt för en dryg vecka sedan den var på ca 75 kg. Häng med på en fantastisk fiskeresa till Norges bästa och finaste fiskecamp Lofoten Vaeröy Brygge. För mer frågor så ringer ni till mig 0709 42 41 42 eller Per 0701 800 201 eller går in på våran hemsida www.wildwater.se och kollar under media. Hälsningar Lasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar