Rodman

Rodman
Rodman 1120

lördag 19 oktober 2013

Simris Laxar

I början på veckan så var jag nere i Simrishamn tillsammans med Per i varsin båt.

Vi guidade företaget SSBA med Jonas som beställare.

Jag fick äntligen guida ifrån min nya Rodman som är en riktig upplevelse med all den komfort man kan önska sig.

Jag fick oxå äntligen pröva mina nya Garmin instrument som var helt fantastiska, vilka maskiner!!

Fisket var ok med tanke på att det blåst No kuling i 3 dagar innan.

Killarna fick dag 1, 4 st laxar varav vi behöll 1 på ca 4 kg, dag 2 så fick vi 2 st laxar & behöll en på ca 4 kg.

Vi bodde på suveräna Bengtsons loge som Patrik & Sanna driver! Helt perfekt, med bra mat och en underbar service.

Ska ni till Simrishamn boka boende på Bengtsons Loge.(ps dom har en pub oxå med väldigt god öl)

/Hälsningar Lasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar