Rodman

Rodman
Rodman 1120

onsdag 8 maj 2013

Lång tid sen senast!!

Det har varit väldigt mycket nu!
Jag har lämnat fantastiska Bornholm efter en väldigt lång period där.

Fisket har stundtals varit fantastiskt med många fina laxar.

Innan Trolling master så var jag ute med 2 mycket trevliga Norrmän som fick uppleva ett fantastiskt väder med bra fiske.

Inför tävlingen så var jag ute i 2 dagar med mina team kamrater Andreas, Stefan & Krille och åkte mycket båt.

Vi hade bra fiske ena dagen och sämre den första dagen, mycket bra info och vi kunde stryka vissa områden.

I det heta området så såg det ut så här på Garmin ekolodet!



Tävlings start och järnet till det heta stället som visar sig hålla lax ,men laxarna lossnar och skedarna kom upp helt sönder bända! Vi fick 1 på 12,2 kg och Krille fick gå upp på scenen igen!

Vi tappade 7 st den dagen!

Dom 3 resterande dagarna så var det blandat fiasko med ok resultat, inte så mycket att göra!

Tävlingen är ett fantastiskt arrangemang och med vädergudarna på sin sida så är det en otrolig kul upplevelse!

Efter tävlingen så var vi (Per Sjöström, Per Lundberg, Andreas Ander & Jag)ute med Garmin handlare på Bornholm i några timmar, lite tuffare förhållanden men tuffa killar och lax i alla båtar.

Jag har haft ganska mycket i huvet just nu med min båt till salu och kanske köp av denna underbara båt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar